Tarieven voor de periode 2024-2025:

Het lidmaatschap in trappen blijft bestaan en het lidgeld is afhankelijk of u al of niet het Bridge Beter Magazine wil ontvangen.

43 € voor degenen die het Bridge Beter Magazine niet willen ontvangen

51 € voor leden die het Bridge Beter magazine digitaal willen ontvangen (maximaal op 2 toestellen)

63 € voor leden die het Bridge Beter magazine boekje met de post willen ontvangen

71 € voor leden die het Bridge Beter Magazine zowel per post als digitaal willen ontvangen

24 € voor cursist (is al inbegrepen in het cursusgeld) + 2de jaar gratis . Hierbij inbegrepen een abonnement op Bridge Beter magazine digitaal voor beide jaren.

10 € voor wie reeds aangesloten is bij de VBL via een andere club en bij ons bijlid wil worden.

Voordelen:

1) Lid van onze club ( https://www.bridgeclub-haspengouw.be/ ) čn ook van de Vlaamse Bridge Liga ( https://www.vbl.be/ )

2) Kortingen op de evenementen die door onze club worden georganiseerd

3) De inschrijving op ons wekelijks clubtornooi bedraagt dan ook 1,5 € ipv 2 €.

4) Verzekerd voor burgerlijke aansprakelijkheid en voor lichamelijke ongevallen van en naar de clubtornooien en andere activiteiten onder leiding van het bestuur.

5) Leden worden geďnformeerd en krijgen inspraak in de uiteindelijke beslissingen. Al deze informatie is beschikbaar via onze website onder de rubriek "leden".

6) Leden kunnen gratis op regelmatige tijdstippen themalessen volgen waarop een bepaald onderwerp uit de bridgebieding of speelwijze wordt uitgediept.

7) Bridgelessen voor beginners zijn gepland vanaf oktober 2024. Ook de leden die hun geheugen nog eens willen opfrissen kunnen hiervoor gratis inschrijven.

8) U bent lid van de VBL en kunt hierdoor profiteren van belangrijke kortingen bij bestellingen op de webshop van de Vlaamse Bridge Liga.

9) Maandelijks ontvangt u elektronisch het BridgeKontakt Magazine van de VBL met tips over het bridgespel en een kalender van geplande activiteiten.

10) De meest recente mogelijkheden van informatica-technologie worden toegepast (eigen website, details van uitslagen met analyse van kaartverdelingen, masterpoints, individuele statistieken over langere perioden, gebruik van  de bridgemate-app).

Betaling kan door overschrijving van het gekozen tarief op rekening BE84 9731 7341 9159 van “Bridgeclub Haspengouw vzw”, met vermelding “Lidgeld 2025”.